Νέες αποστάσεις από τους χειρισμούς του Γιάννη Ραγκούση για το θέμα των ταξί παίρνει ο Δημήτρης Ρέππας. Στην πρώτη του συνέντευξη, μετά την διαμάχη που ξέσπασε μεταξύ του νέου υπουργού Mεταφορών με τους αυτοκινητιστές, δηλώνει πως πρέπει να μπει πλαφόν στον αριθμό των ταξί που κυκλοφορούν ανάλογα με τον πληθυσμό και τις ανάγκες που έχει η κάθε περιοχή.
O υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης υπεραμύνεται των επιλογών του στο θέμα της απελευθέρωσης των ταξί, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Σχετικά με το πλαίσιο, που είχε υιοθετήσει κατά τη θητεία του στο υπουργείο Υποδομών με τη σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών και της τρόικας, λέει ότι απαντούσε στο ερώτημα «τα ταξί σε κάθε πόλη και περιοχή θα κυκλοφορούν σε απεριόριστο αριθμό, ή θα τεθεί μία οροφή με βάση συγκεκριμένους δείκτες, όπως είναι ο πληθυσμός, οι διανυκτερεύσεις τουριστών και γενικότερα ο όγκος του δυνητικού χρήστη αυτών των υπηρεσιών;».
Υπογραμμίζει πως πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα ταξί έχουν σχεδόν μηδενικό αναπτυξιακό βάρος, ενώ για τις σχέσεις του με τον Γιάννη Ραγκούση αναφέρει ότι θα ήταν ο τελευταίος που θα δημιουργούσε πρόβλημα, ειδικά αυτή τη περίοδο. Προσθέτει ότι «ο αρμόδιος υπουργός είναι ικανός πολιτικός. Αυτός έχει την αποκλειστική πρωτοβουλία και ο λόγος του ανήκει». Επισημαίνει πως κάποιοι επιχείρησαν να ενοχοποιήσουν τη συμφωνία του με τους ιδιοκτήτες ταξί, ενώ θεωρεί πως με τη στάση τους εκείνοι «κατάφεραν να καταστρέψουν το πρόσωπο του κλάδου τους και της Ελλάδας».
Γ. Ραγκούσης: «Λέμε απελευθέρωση και εννοούμε απελευθέρωση»
Αναιτιολόγητη χαρακτηρίζει την απεργία των ταξί με άρθρο του στο "Έθνος της Κυριακής" ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούσης ο οποίος σημειώνει ότι ανέδειξε η απεργία μια πολλαπλή πολιτική σύγκρουση.
Τονίζει ότι πρόκειται για σύγκρουση που αφορά την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων αξιώνει συνέπια λόγων και έργων, ανάκτηση της αξιοπιστίας της πολιτικής και έτσι της εμπιστοσύνης των πολιτών.
Υπογραμμίζει ότι πρόκειται για σύγκρουση για την ανάπτυξη που υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον αλλά και για την κοινωνική δικαιοσύνη. Επιτίθεται στη ΝΔ λέγοντας ότι εκπροσωπεί τη συντήρηση και τους μεγαλο-ιδιοκτήτες αδειών ταξί και καταλήγει: « Λέμε απελευθέρωση και εννοούμε απελευθέρωση. Με κανόνες διαφάνεια και δικαιοσύνη. Γιατί η απελευθέρωση αυτή είναι στην πραγματικότητα απελευθέρωση από τα δεσμά που καθηλώνουν τη χώρα στο τέλμα του παρελθόντος. Θα τα σπάσουμε γιατί αυτή είναι η αξίωση της κοινωνίας και η ανάγκη της πατρίδας».
real
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου